7k

Ringde alltså sjukvårdsupplysningen igår kväll, beskrev alla mina krämpor så gott jag kunde... Men fick ändå ingen tid! De var nämligen totalt överbelastade, efter att den där dödliga bakterien .. vad den nu heter igen.. har tagit ett ungt liv. Folk var som galna tydligen.. ! Så jag blev ombedd att återkomma dagen därpå, alltså idag.

Kl.06,30 ringde jag igen. Nu kom jag fram direkt... fick en tid till jourläkaren 09,45.
Vad är det då för fel på mig?
Bronkit... förstod nästan det... det är iaf iaf bättre än lunginflammation, som jag själv anade att det kunde vara.
Bihåleinflammation.
Febern beror på en virusinfektion...
Så nu äter jag pencillin för bihåleinflammationen + bronkiten och hoppas febern åker bort i bara farten.

Det känns bra att jag åkte in, för nu har jag en chans att återhämta mig inför Paris-resan! Då måste man ju vara tip-top!

:)


Kommentarer
Postat av: Jennie

Men tjena goddag yxskaft! Det tog mig typ jättelänge innan jag förstod 7k!!!

Men stackars vännen! Kommer det gå över snart? Vad är bronkit? Jag har faktiskt aldrig hört talats om det?!?

Massa-krya-på-dig-kramar,
~ Jennie

Postat av: MESS

Hej Jennie!

Ibland är hjärnan trött och vill inte riktigt hänga med! ;) Min hjärna är trött, för jag är fortfarande 7k!!! :P

Bronkit är luftrörskatarr... något jag i princip alltid åker på när jag är förkyld. Det går över på någon vecka eller så.. det värsta iaf, ibland får jag dras med småhosta i 1-flera månader.. Det är inte mindre skoj. :(

Kram!

2006-04-16 @ 19:55:36
URL: http://mess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback