Dagen

Idag har vi varit på Bauhaus! och idag fick jag faktiskt inte sådär jättemega ångest när jag klev innanför dörrarna som jag brukar få. Hela parkeringen var FULL med bilar, så det bådade ju verkligen inte gott. Men väl där inne i det ångestframkallande varuhuset, så var det faktiskt inte så jättemycket folk.
Vi var där för att leta golv till badrummet. Hittade inget där, men väl på ett annat "roligt" varuhus. Så nu har vi ett jättefint golv! Vi tänker och pusslar med våra idéer och jag tror att det till slut blir bra.
Men det känns lite skumt att ha börjat riva ner badrummet, utan att egentligen ha en plan.
Så himla M:igt och S:igt.

Vi har främmande den här helgen. Svärmor med man är här och hälsar på. Trevligt, trevligt!
Vi har bestält thaimat, som jag nu sitter och väntar på. Båda barnen sover för natten, det betyder alltså att vi kommer få sitta ner och äta i lugn och ro. Och det mina kära vänner, kan jag säga att det inte händer SÅ ofta. Så jag ska njuta av lugnet.

Trevlig kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback