Fnular på matsäck

Sitter och spånar på vad jag kan fixa iordning till "matsäck" inför resan imorgon. Jag VET att jag kommer bli hungrig innan vi har hittat fram till en restaurang i Paris... Därför tänkte jag det kunde vara smidigt och ha med sig något lätt i ryggan. Förmodligen blir det ett Ciabattabröd med en kanongod kräftstjärtsröra, till M o E blir det ev. köttbullesmörgåsar. Annars har jag tittat lite på recept på Pizzasnurror.. men jag blir liksom trött bara jag tittar på recept idag. Så det går bort... Men det hade nog varit gott!

Idag ska jag försöka packa klart, duscha barnen och vila den tid jag kan... för jag har en grym hosta som inte vill ge sig.

Himmel = blå. Borde klä på oss och gå ut i solen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback