Går på...

Alvedon idag. Känner mig risig. Vaknade inatt av att halsen var igentäppt och ont i öronen hade jag med. Blä! Så nu knaprar jag Alvedon, för att orka med på sonens gymnastikuppvisning. DET får man ju inte missa! Ska filma och givetvis ta kort. Farmor med man ska också med. Farfar fick (ett tråkigt) förhinder. Hoppas att allt kommer gå bra med hans P. Det hoppas vi verkligen.

När jag tittar ut genom fönstret ser jag på grannens tomt en grön gräsmatta, faktiskt utan snö! Härligt!
Ser också att isen på ån har smält. Vattnet strömmar för fullt. Ännu ett "härligt".
Våren är på G!
Hoppas att våren är lite längre kommen i Paris. Kanske så att vi kan sätta oss på ett fik och ta oss en kaffe i solen när vi är där? Börjar längta tills vi ska dit. Det är inte långt kvar nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback