Tickets

Nu är biljetterna bokade. De kommer hem i brevlådan inom 10 dagar.
Det ska bli skitskoj! Parken är lika mycket för vuxna som för barn. Eller som kompisen H sa:
 "Lämna ungarna hemma och åk dit själva!! Där ska man inte ha nåra barn med sig!" :P
Men klart barnen ska med! Jag kommer ha med mig lilla S dit. Berättade det för damen i telefonbiljettsbokningen igår. "Inga problem", sa hon. Hon berättade att man kan ta med sig S i flera åkattraktioner. Men, tillade hon... kanske inte i Space mountain. Dont´think so.

Jag har ju varit just där, på EuroDisney en gång tidigare. Det var lattjolajbans! Men nu ska det bli ännu mer kuligare, när M (+ hans bror) o barnen även är med. E kommer (förhoppningsvis) älska detta! Det är ju det som är så härligt. Att se honom skratta, se honom leva ut, se glädjen i hans ögon, mun och kropp! Åh, vad jag älskar att se honom glad.

Jag ska snart börja läsa in mig på parken. Så man har lite koll. Det finns ju 5 olika avdelningar i parken:
1. Main Street USA.
2. Discoveryland.
3. Fantasyland (där jag tror att i alla fall jag kommer tilbringa en del tid).  
4. Adventureland.
5. Frontierland.

Åh, vad skoj det här ska bli! Vi åker ju snart!!


Kommentarer
Postat av: Popprinsessan

Tja, hallå tjejen!! Nu är jag tillbaka, åker hem till föräldrarna imorgon. Fika mm i veckan? Du, guiden ligger hemma hos mor o far, glöm inte att du ska ha med dig den. Kan lämna den till dig om vi ses i veckan. Kram så länge!

2006-04-09 @ 11:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback