Tjejsnack v.14

JUST NU...

1. Är det något speciellt du längtar efter just nu?
- Det måste vara våren. Ljuset, solen!

2. Hur är vädret hos dig just nu?
- Halvgrått. Ja, trist är det i alla fall.

3. Vilken hemsida kommer du att besöka härnäst?
- Ingen. Ska gå ner och äta frukost.

4. Önskar du att du vore någon annanstans just nu?
- Ja, faktiskt. Var? El Gouna, såklart!

5. Önskar du att du vore någon annan, isåfall, vem?
- Nej.
När jag var yngre önskade jag ofta det. Men med åren har jag insett att det här är jag, acceptera eller gör något åt saken. Jag gjorde både delarna. Accepterade mig själv, min plats i livet och jobbade med mina sidor som jag tyckte mindre om.
Jag är nöjd med mig själv, med det jag åstadkommit här i livet. Men därmed inte sagt att det forfarande finns saker jag behöver tänka på o jobba med för att bli en bättre, godare människa.
Punkt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback