Tjejsnack v.17

LÄSVANOR:

1. Läser du mycket?
- Periodvis gör jag det... och då slukar jag många böcker på raken!

2. Nämn tre av dina favoritböcker
- Tycker inte om såna här  "bästa film, bästa låt, bästa...."-frågor, för för mig är det i princip omöjligt att svara på eftersom många böcker har "något". Sista boken jag läste hette "Tusen skärvor tillit" och den var bra, periodvis mycket bra - men kanske inte en av mina bästa böcker.. 

3. Har du någon gång funderat på att skriva själv?
- Inte en bok, nej!

4. Är du med i någon bokcirkel/bokklubb?
- Nej.

5. Köper du oftast pocket eller inbundet?
- Jag föredrar pocketformatet, enkelt att ta med sig, lätt att hålla och billigt! Samma läsning som en inbunden, fast till en billigare peng. Men visst, det händer att jag även köper inbundet.. om det är en bok som jag bara absolut måste ha och inte orkar vänta tills den ges ut på pocket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback