Världens största penis!

Under gårdagen blev jag rekommenderad (?!) att se på en dokumentär på 5:an. Eller rekommenderad blev jag väl egentligen inte.. Men jag fick ett urdrag med text, som lät... minst sagt mäktigt! :P
Berättade om programmet för M, som tyckte vi skulle se på det (skyller ifrån mitt egna intresse lite... ;) )
Klockan 22 satt vi alltså bänkade med förväntningar på att få SE den! Ja, det gjorde vi.
Klockan 23 satt vi bänkade med missnöje.

Vad var det där för någon dokumentär! Vilken jävla usel dokumentär. Och framför allt, VILKEN dokumentär! Vilket jäkla ämne och göra en dokumentär om.
Jonah säger att hans liv blivit förstört pga hans stora pistol. Men varför i hela fridens namn ställer man upp på en sån här grej då? VARFÖR?

Näe. Ruriken var nog saftigare än vad det smakade.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback