Dagen idag

Idag har vi en riktigt slappar-dag här hemma! Det är så skönt så skönt. Jag och sonen har pysslat. Han med papperspyssel och jag med receptpyssel. Dvs. jag har tagit tag och satt mig ner och klippt och klistrat in alla lösa, ofta små pappersbitar med recept i en bok! Den första pärmen jag påbörjade strax innan jag flyttade hemifrån är tokfull!! Sen har jag  ytterligare en pärm jag sätter in recept i, men det är oftast recept som är utskrivna från datorn.

Snart kommer min pappa. Jag ska visa bilden på hans fjärde barnbarn. :) + att han har med sig taxfree-katalogen inför deras 2-veckors semester i september. Har tänkt beställa en parfym, Lacôste.

Ikväll blir det nog lugnt, om jag inte får tag på en kompis. Funderar på att spontanåka dit och snacka lite skit. Vi får se vad det blir. Imorgon är det iaf PYSSEL för hela slanten!! Behöver jag nämna att jag LÄNGTAR?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback