Days of my life...

Dagarna flyter på. Det är fullt upp.

En del kanske hann se mitt skumma inlägg igår?! ;)

I fredags firade vi lilla S som blev 1år! Det börjades strax innan 10 och sen var det firande tills runt 22.30.
Det var en mycket trevlig dag. Behöver jag nämna att lillskruttan fick alldeles för många presenter?
En present betydde lite extra mycket. Det var ett armband med små berlocker på, som hon fick av M´s mamma, med orden: "jag fick ju ingen egen flicka.. så... ". Armbandet var så sött!! Vad roligt att hon hade det kvar! Lilla S gillade det, hon satt och ruskade på sin arm så berlockerna klirrade! ;)  Det var nog den allra bästa presenten, om man får säga så.. Tänk om S får en dotter en dag, då kanske detta armband ligger i den flickans 1-års paket en vacker dag.

Vi hade nattgäster och innan vi la oss så spelade vi det nya spelet vi köpt. M o jag vann! :)

Igår lördag var det 50-års fest. Mycket folk och MYCKET GOD mat!!! Det var en trevlig dag och när vi kom hem tittade M o jag på en film. Väldigt skum. Den var 2 timmar lång, de sista tio minuterna orkade jag bara inte hålla mig vaken. Jag gick och la mig.

Idag var jag in till stan en snabbis, köpte mer klor och anti-alg medel till poolen. Här ska badas!
En gammal barndomskompis var hemma och hälsade på hos sina föräldrar (våra grannar) och han och hans flickvän kom förbi. Det var väldigt trevligt! Jag hade utfrågning om deras semester på 4 v. i Ecuador! Det verkar ha varit helt fantastiskt. Vilken resa! Passade även på att gratulera till deras förlovning som gick av stapeln under stjärnhimlen på Galapagosöarna!!!

I eftermiddag kommer min faster med man och ska uppvakta lilla S. Har fixat ihop lite mat, ska bli trevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback