Fotografering

Det är full fart här hemma. Jag hinner inte med! Stoppa tiden ett tag, tack! Sist jag skrev skulle vi till fotografen. Jag kan ju säga som så att det inte var någon hit. Ingen av barnen var samarbetsvillig. Efter 50 minuter gick det inte mer. Lilla S vägrade och sonen bara bångstyrade sig. Jag skulle ju ta ett syskonkort och sen en bildserie på lilla S (hon fick det i födelsedagspresent). Syskonkortet hade kunnat bli bra om bara S hade varit på humor. Visst, hon satt iaf still - då. Men hon såg så himla sammanbiten ut. Sonen däremot, han gjorde bra ifrån sig och var så söt så! Men det hade ju varit en fördel om båda syskonen ser lite entusiastiska ut. Om 2 veckor får jag åka och titta på bilderna. Jag tänker inte betala någonting om jag inte är nöjd!!! Efter fotografen var jag svettig. Åkte och lämnade barnen hos min mamma och drog sen till en kompis i Eskilstuna. Blev bjuden på en överraskningsmiddag för att jag skulle fylla år dagen efter!! Tack för det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback