Fredagsnöje

När jag vaknde upp i fredags var jag ap-trött efter födelsedagsfirandet! Vi tog oss en slappardag och på förmiddagen fick vi besök av mor. Jag var ju som sagt väldigt trött och underbar som min mamma är - tog hon med sig båda barnen hem till sig i ett par timmar så jag kunde få vila!!!! Men det är svårt att sova på beställning, men några minuter hann jag iaf slumra till.

H var här med en grind som vi ska få låna till trappen. Tur för mig, synd för lilla S.. :)

På kvällen kom vännen L och hennes mamma och hämtade upp mig. Vi drog in till stan och L och jag gick på den Italienska restaurangen Limone. Mums! Denna gång tog vi förrätt istället för efterrätt. Beställde även in varsina flaskor vin. Mycket gott, men oj så mätta vi blev!
När vi var nöjda med kvällen ringde vi "chaffören" och jag kan säga att jag somnade in så himla gott när jag väl låg ner i min säng!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback