Gnäll om plask&lek

Är det inte sjukt..... för att få en plats till sitt barn i en sån viktig sak som vattenvana, får man först ställa sig och köa 1 timma innan utsatt tid. Sen är det först till kvarn som gäller. Tycker att alla som vill, borde ha en rättighet till en given plats. Men förmodligen går det i kras när det kommer till ledare. Ont om ledare, vilket resulterar i färre grupper. Ingen vill vara ledare, ingen har tid?

Egentligen ska jag banne mig hålla tyst. För inte ens jag sträckte upp en arm när simsällskapet efterlyste ledare. Men vad gör man när inte tiden och det riktiga engagemanget för det finns?
Ja, jag är väl facit på den frågan. Man blir en gnällig människa. Usch, skäms på mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback