Helg

Jag är inte fattig än.
Jag hittade nämligen ingen av de kursböcker jag skulle ha igår. På den butiken jag var in på igår hade de inte en nå kursmaterial alls. Så var det med de.
Däremot hittade jag lite toppar och ett armband. Lilla S fick en body + skor.

Jag kör nog in till stan idag och letar vidare efter mina kursböcker + kläder åt mig och barnen. Vill ju även ha ytterligare en ny väska, en lite mer "fin" väska. Den jag köpte till kursböckerna är i tyg och det känns inte särskilt "fint" eller vad man ska säga...

Idag blir det relativt lugnt här hemma. Sonen är hos farmor med man. Nu har vi alltså bara ett barn att se till och det är ingen match, även om det hade varit skönt att vara helt själv här hemma. Men men, jag ska inte klaga. Kul att få lite lugn och ro tid med lilla S.
Min pappa kommer efter lunch och ska koppla in våran ismaskin som tillhör kyl & frysen. Skoj o få igång den. Nästan så man skulle ta sig en drink ikväll! ;)

Ha en trevlig helg allesammans, för det tänker jag ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback