Helgen

Helgen har varit guld!

I lördags åkte jag hemifrån på pysselträff kl.9.00 och var åter hemma 22.30! Det kan man kalla för en dag i pysslets-tecken! Urtrevligt och urroligt hade vi det. Längtar tills nästa träff. Jag skulle också vilja vara med på Pysselmaratonet som går av stapeln nästa vår!

I går var vi hemma och hade det skönt. Pulade lite ute och sen var det lek och slappa. Härligt!!! Skulle ju på kalas, men sonen är sjuk... :(

Idag ska vi på bilbesiktning och sen är det shopping. Kanske nåt klädesplagg och sen mat. Inte så vidare rolig shopping kanske, men den fick jag utlopp för igår!! :D Nätshopping är aldrig fel. Iaf inte när det handlar om pysselgrejer! Var ute efter bokstavsstämplar och foam-stamps Alfabet. Hittade det jag sökte.

:D


Kommentarer
Postat av: Jennie

Låter som om du har haft en förträffligt pysslig helg! Det låter så mysigt med pyssel. Att jag aldrig pysslar själv. Varje gång jag läser om ditt pyssel så kittlar det i mina pysselnerver men det blir helt enkelt aldrig av.

Postat av: MESS

Det ÄR så fantastiskt mysigt med pyssel!!!!!!
Nu har jag faktiskt tagit kort nåt kort!!! Ska skicka till dig sen så kan du få se! :-)

Du är väl förresten en väldigt pysslig människa så som du fixar, donar och dokumenterar om din lilla söta goding!!!!

Kram!

2006-08-15 @ 07:21:43
Postat av: Jennie

jo, på vissa sätt är jag väl pysslig. Men i min lilla hjärna så är pyssel = klister- och saxgrejer. :P
Och sånt håller jag typ aldrig på med. Det enda saxiga jag gör är att klippa i mina bilder när jag ska rama in dem.

Kram igen! :)

2006-08-15 @ 19:22:22
URL: http://www.offnegardh.se/ronja
Postat av: MESS

När Ronjisen blir lite större.. då blir det nog klister & sax-pyssel för fulla muggar! :D

2006-08-16 @ 08:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback