Idag

Igår var det inte min dag riktigt.
Jag var ett åskmoln. Det kröp i hela min kropp av frustration och irritation! Inte alls roligt.
Dessutom var jag fruktansvärt trött. Gick och la mig samtidigt som sonen, dvs klockan 20. Jag la även av luren.. ett bra val. Sov oroligt. Vid 00 var det världens åskväder... låg och lyssnade på det och undrade när blixten skulle slå ner i vårat hus. Somnade sen om och sov ett par timmar. Lilla S sov till 06.15 - då gick vi upp och efter 30 minuter kom sonen upp. Nu ska vi strax hanka oss iväg i regnrusket.. dagis väntar!

I eftermiddag bär det av till fotografen! Lilla S ska fotograferas och jag ska även passa på att ta ett syskonkort. Hoppas att bilderna blir fina! Annars vet jag ju en tjej som är SÅÅÅ duktig på att fotografera, får väl vända mig till henne om jag blir missnöjd! Vem är det då? Tjaa..  hon bor på en ö i Stockholms skärgård och omges nog av hel del möss! :D

Efter fotografen ska jag dundra iväg till en kompis i staden 3 mil bort. En gammal klasskompis, eller nej, jag vill kalla ´na för mer än en klasskompis.. en gammal vän, som jag tappade kontakten med i ett par år - för ett par år sen började vi maila och sen har vi med tiden hittat tillbaka till varandra! Det är jag överlycklig för! Så dit ska jag på en kopp kaffe.. dessutom tyckte hon att jag behöver lite ny bra musik. Så hon ska fixa iordning en skiva till mig! :)

Jag har aldrig lyssnat så vidare mycket på musik.. (förutom när jag var 12 år... hehe!). Numer föredrar jag faktiskt tysnaden... men okej då, ibland är det härligt att dra på volymen och lyssna på grymt bra musik! Vad gillar jag då? Ja, Yvonne är ju mina absoluta favoriter.. numer Strip Music! Henric de La Cour är ju döööö härlig!! Sån karisma han har!!!

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Sitter här och skrattar.
Möss? Varför då?

Tack.

Och GRATTIS till dig idag!!! :) :) :) :) :) :) :)

Postat av: Jennie

Ja just det! *poletten trillade HÅRT*

ASGARVAR!!!!!!!!!!!

2006-08-17 @ 16:24:44
URL: http://www.offnegardh.se/ronja
Postat av: Popprinsessan

Gratulerar gumman! Hoppas att slutet av dagen blir bättre..

2006-08-17 @ 19:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback