Kort

55217-16

- Ett fint kort lilla S fick när hon fyllde år!


Kommentarer
Postat av: Popprinsessan

Åh vad fint! Kan du inte lära mig? Fast jag är inte lika kreativ som du är ju, men det skulle vara kul att kunna. Vi ska ju pyssla när jag kommer hem sen. Jag ska bli lika pysslig som dig minsann ;) Kram så länge

2006-08-11 @ 18:24:29
Postat av: MESS

Men sjäääälvklart kan jag lära dig!! "Ju fler vi är tillsammans, tillsammans, tillsammans...." ;D
Men allvarligt, det är skitkul att pyssla - men jag kan inte hålla med om att jag är direkt sådär jättekreativ?! Jag och E gjorde faktiskt tvålar i veckan!!! Jag köpte ett litet tvål-kit på Nisses åt honom och det var ju jättekul! :) Så det måste vi ju göra, precis som vi sa. Men jag ska allt ta och introducera dig inför pappersträsket också... jajemen! Men jag gör det när jag har fått min QK! (http://www.quickutz.com/)

Kram!

2006-08-12 @ 07:41:28
Postat av: Anna

Ett mycket tjusigt Grattis kort!
Jag har själv alldeles nyss börjat med scrapbooking. Men jag vet inte ännu om det är min grej.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback