Måndag igen

Igår söndag pysslade hela familjen en stund på dagen. Tog det relativt lugnt och ägnade tiden åt barnen. På eftermiddagen träffade jag Popprinssessan och vi drog till vännen L i Eskilstuna. Hade med mig resten av morotskakan till fikat! :) Det var himla trevliga timmar hemma hos L. Verkligen jättekul att ses alla tre! Kul att dela minnen, det är så olika saker vi alla minns! Vi har iaf bestämt att vi SKA gå ut och festa tillsammans i höst! Very nice!

Var hemma vid 20.30 och det var tyst i huset när jag kom hem. Jag satte mig ner och började läsa en ny bok: "Tio tusen sorger". Men den var alldeles, alldeles för ledsam - kände att jag blev alldeles nedstämd så jag slog ihop boken och Sudokade istället för att få skingra tankarna.

Idag är det måndag och även imorse vaknade lilla S klockan 6.
Sen ska Popprinsessan och vi hitta på något. Perfekt väder för pyssel, hon är säkert på! :)

Ha en bra måndag allihop!


Kommentarer
Postat av: Popprinsessan

Vännen L, som i Lennart ;)

2006-08-27 @ 17:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback