Mina dagar

Tiden rusar iväg.

Idag blir det heldag på stan. Ska bla klippa mig och kolla efter lite annat grejs!
Ikväll blir det smörgåstårtsbakning inför imorgon.

Imorgon? Då är det 1-års kalas på schemat!! På förmiddagen kommer några kompisar och uppvaktar henne och på eftermiddagen kommer släkten! Hoppas, hoppas att bror min + familj kan titta över en sväng. Eller nej, egentligen hoppas jag inte det - jag hoppas dom är på BB och HAR fött då! :)
För imorgon ska det inte födas någon ny liten kusin, imorgon är det lilla S´s dag ju! Jag vet, jag vet... man kan inte styra över det - men visst vore det kul om dom fick varsina födelsedagar. Det skulle underlätta en hel del, kanske mest för barnens mor/far-föräldrar...

Igår fick jag oväntat besök! Det var vännen L och sina två små gossar som kom på besök! Väldigt trevligt. Precis som vanligt. De stora barnen lekte finfint och de små verkar finna varandra små smått.. dom pussades så gott så! :)

Det har kört ihop sig med våran bil!!!! Så nu har vi fått låna min morbrors bil..
Våran bil är inte trasig, utan detta beror på ett stort misstag från Vägverkets sida som jag fick reda på igår morse. Roligt roligt... På eftermiddagen kommer nästa "smäll" - elen strular för andra dagen i rad och jag ringer hit elektrikern. Mikron är inte pålitlig, så nu har han tagit bort den och vi måste köpa en ny. Ingen fara med det egentligen, bara det att vi hade hoppats slippa köpa nya vitvaror tills vi ska renovera köket och vi vet vad vi vill ha!!! S U C K!
Allting händer oss. Eller rättare sagt, sen vi tog över huset har allting börjat lägga av och nuffla för oss (givetvis inte _ALLTING_, men det känns så ibland).


Kommentarer
Postat av: Popprinsessan

Tja, jo det stämmer att jag är hemma i trakten men åker tillbaka idag. Förlåt att jag inte hört av mig, men jag har mest slappat här hemma med mor o far. Kommer nog hem snart igen, så då kanske vi kan ses? Nu måste jag packa min väska, vi drar om nån timme. Kram så länge

2006-08-03 @ 10:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback