Nu så.

Nu är jag fattig. Men jag hade kunnat vara fattigare om jag hade fått tag på kursböckerna när jag åkte in till stan. Tack och lov att jag inte hittade dem och "tvingades" beställa från nätet. Även om böckerna var billigare på nätbokhandeln, kan jag ändå inte låta bli att vara lite frågande över det höga priset...

Jag har shoppat.
Det blev x-antal toppar till mig. Än är jag inte riktigt på humör för mysiga höstkoftor, men med kylan kommer det begäret också. Det är jag säker på! Egentligen var jag inte ute efter ett par jeans. Men helt plötsligt ramlade jag över ett par SÅ sköna Esprit-jeans. Det bästa av allt var ju att det var halva priset på dem! Ååh, de var så sköna, blir nog ett par favvisar! Affären i sig hade faktiskt rätt mycket fint.. blir nog fler framtids besök där. Kul o hitta nya butiker.

Det blev iaf lite till mig och så (som vanligt) en hel del till barnen; lilla S fick 2 par bruna byxor, dessutom bytte jag hennes igårköpta tennisskor mot ett par brun/rosa-basketkängor! :) Min fina E fick ett par jeans, 1 jumper och strumpor.
M fick inget alls. Men han hade visst styrt upp sin egen shopping i torsdags..

Dax för mat. Det har gått 9 timmar sen jag åt. Börjar faktiskt snurra i huvudet. Dumt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback