Nyheter

Det går snart inte att gå in på en nyhetssida utan att det sticker till i själen.
Vad möter man för nyheter idag då? Jo, bombdåd bland turister (det börjar nästan kännas som att det är något man får räkna med när man åker på semester numer... lite som att man har livet som insats! TYVÄRR!) Det nästa jag läser är
detta. :(   Det "ljusa" i den nyheten, var väl att de iaf var vid varandras sida och den andra hjärtehalvan slapp stå på marken och se sin livspartner möta döden själv. Men, jag vet.. tråkigt "ljus" . Eller snarare synd att kalla det för något ljus i nyheten....

Det sista jag läser innan jag kryssar ner sidan är det här och detta i staden där jag bor. Förskräckligt! Nej, förresten.. inte förskräckligt - för jävligt!!!

Nu vill jag inte läsa fler nyheter på ett tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback