Ord i vardagen

Var tar tiden vägen? Dagarna bara rusar iväg. Snart är hösten här, med allt vad det innebär. Fram tills dess försöker jag njuta så mycket jag bara kan av min ledighet, närvaron och tillvaron ihop med mina barn.

Igår var jag till frisören med sonen. Han blev så stilig så. Eller jag kanske ska säga grön och blå!
Vi hade en pysseldag. Vi gjorde tvålar och pysslade kort. Mycket trevligt!

Imorse var det dax för första dagisdagen efter ett långt sommarlov. Sonens mun gick på högvarv så fort han klev innanför dörren. Ganska skönt att slippa lyssna på hans ord hela dagen. Jag hinner ändå få 6 timmar "örongodis".... 

Väl hemma gick telefonen på högvarv! H ringde och meddelade att Ladies night-grejen var bokad, men med en liten finjustering som innebar att vi får De Lux-biljtter. :D
Sen ringde A, bjöd in oss på fika imorgon eftermiddag. Hann även med lite pysselsnack! Hon uppmuntrade mig att köpa den där rosa QK:en, så jag ringde Papprika och beställde en bums. Det är förresten M´s födelsedagspresent till mig....

Klockan 15 ska jag och lilla S befinna oss på BVC. Det är vägning, mätning, läkarbesök och så vaccination på schemat.


Kommentarer
Postat av: (I)

"QK:en"
Ehrr... ?

Postat av: MESS

Ja, en rosa QK! Max födelsedagspresent till mig! :P

2006-08-11 @ 12:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback