Smygpluggat

Nu har jag varit lite duktig och påbörjat mina instuderingsfrågor jag hittade på universitetets studentportal. I princip går det att hitta all fakta och information jag behöver här på nätet.
I höst kommer jag läsa två kurser. Ena heter Medicinsk grundkurs (den jag började tjuvkika på nyss), den är förlagd på campus. Obligatoriska träffar ca 1 gång/vecka.. utöver det blir det väl grupparbeten jag måste räkna in. Den andra kursen är Hälso och sjukvårdsadministration och den är helt webb-baserad. De första kurserna i det ämnet låter inte alltför lockande får jag väl erkänna. Eller vad sägs om "Politiska styrmodeller"? Huh! Men det är bara en 5 poängskurs, så det är väl bara att härda ut.

Längtar tills tredje terminen, då praktik och journalskrivning ska påbörjas! Roooligt! Men nu ska jag försöka ta en sak i taget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback