Studerande!

Då går jag numer under benämningen student! :-)

Var iväg på registreringen igår. Hade med mig goda vännen Popprinsessan! :)
Vi gjorde en lite sen, men diskret anländning till aulan kl.10. Där blev vi uppdelade i faddergrupper och jag måste säga att jag kom i en lite miffig grupp. Men jag ska ändå inte vara med på så mkt nollningsaktiviteter, så det kvittar väl.. En tjej från mitt program var iaf med, lite kul det iaf.. Hon drog med på lunch nere på stan. Efter lunch hann jag köpa en väska som jag kan ha alla mina skolböcker i.
Idag har jag tänkt försöka hitta några av de böcker jag behöver ha... Ja, egentligen går jag väl snart även under benämningen....  fattig....


Kommentarer
Postat av: Popprinsessan

Jag tyckte att han med stora pärlörhängen var en riktig läckerbit ;)

2006-08-27 @ 18:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback