Trött

Jag hade en väldigt trevlig gårdag. Träffade ju gamla barndomskompisen. Först hängde vi här hemma, gjorde lite lunch (räksmörgåsar) och sen drog vi in till stan. Var in på Panduro och köpte lite tvålgrejer, så idag ska vi göra tvål med lavendel! Skojigt!

Jag sitter här och väntar på att Pelletsgubbarna ska komma. Vill ha det överstökat så jag kan gå och lägga mig sen! Jag är totalt slut! Jag vet när jag är TRÖTT, för då blir det liksom som små, små okontrollerbara ryckningar i vänster ögonlock. Läskigt va! ;) Men allvarligt, jag får alltid så då - och så vill man ju inte gå runt och rycka (inte för att det syns, tror jag?? så då är det bara att sova som gäller!

Godmorgon och God Natt säger jag nu ´rå!

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback