Vet ni vad jag ska ägna mig åt idag?

Jo! Detta! 

Det verkar vara någonting för mig! Jag har ju haft brevvänner sen jag var 9 år och skrivit brev som tusan i mina år. Innan datorn slog igenom, ska jag kanske tillägga.. Då övergick de fina, handskrivna breven till mail. Mail är också kul att få, men _jag_ tycker nog mest om att få handskrivna brev - alltid trevligt och det känns mer personligt, även om såklart mail också kan och är personliga. Ah, hoppas ni förstår vad jag menar!

Jag har tänkt att utforma mitt brev med pyssel-inslag.. dvs. kanske sätta några QK-figurer här och där, snirkla till det lite och göra det väldigt fint! Jag vet att det även finns det Kortkollektiv, men det är inget jag vill ge mig in i nu, då det tar alldeles för lång tid att göra ett kort! Då skulle jag inte hinna med att göra de jag har på min "toDo"-lista och dom går ju givetvis i första hand! :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!

Läste att du skulle ägna dig åt brevskrivning via pappersvägen! Visst är det roligt! Och tack för denna nya brevlänk! Jag brukar själv besöka denna:
http://www.brevweb.com/
Den tycker jag är bra.

Ha en bra dag!
/Mvh Anna

Postat av: MESS

Anna; det verkar vara jättekul! Ska posta brevet strax! :-) Ska kolla in länken du skrev! Tack för tipset!!

2006-08-16 @ 08:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback