Min lördag

Jag och lilla S besökt min pappa i förmiddags. Var ju tvungen att se mig själv i tidningen....

Hemma igen pysslade jag och sonen, lilla S sov middag och M jobbade med sitt projekt.
Lunch.
Lussekattsbak.
Hämtade mor på jobbet och åkte med henne hem och satt där och pluggade i 3 timmar. En lördag, jag vet. Men jag var "tvungen" att läsa in det jag missade igår när vi tillbringade hela dagen på stan..
Fick med mig jättegoda lusse"rutor" hem. De mofsar vi upp imorgon till Adventsfikat imorgon! Mmmm!

Ikväll la vi lilla S innan vi åt middag. Tänkte att vi skulle få äta tacosdinner´n i fred - men nej, det ville inte lilla S. Hon skrek och härjade i sin säng, så det slutade med att M slängde i sig sin taco och gick upp och la sig med henne. Jag och sonen satt kvar och hade mystid framför ljusen.

Det har varit en bra dag idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback