Ny vecka

Måndag igen.

Idag blir det lugnt. Ska ta tag och fixa det sista med grupparbetet. Det blir väl jag som får skriva ihop allas arbeten antar jag...  Men jag hoppas någon annan ERBJUDER sig den uppgiften.

M gick iväg med barnen nu. Sonen ska till mormor och leka med ena kusinen hela dagen. De ska göra pepparkakshus, smällkarameller och pyssla. Han kommer få en underbar dag. Mormor & morfar lämnar tillbaka honom ikväll. Lilla S får vara med pappa tills hon ska sova middag. Efter tuppluren ska även hon till sin mormor & morfar och härja runt.

M ska på anställningsintervju kl.15.30. Jag hade sett fram emot ett par sköna, ensamma timmar här i huset - men nu bor ju farbror H här denna vecka...  Kanske har han inte hunnit hem tills dess. Men jag tror det.

Jag har iaf tänkt ha en jätteskön dag med en MASSA pyssel! Ska pyssla från att lilla S går och sover middag! :D

Hoppas ni andra får en skön måndag!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hoppas att H... ja, det vet du.
Och hoppas att du har pysslat tills du ville pyssla no more. Mmm, det gör jag.
Och sen så skickar jag några gula solstrålar.
Och hoppas att du... mmm, fill in the blank.

Nu tv.

Kram!

2006-12-04 @ 20:40:28
Postat av: Sara

Tack snällaste vännen.

Kram!

2006-12-05 @ 09:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback