Sista inlägget för i år!

Vi håller på och packar (japp, vi gör faktiskt det - var bara tvungen o slänga iväg ett mail först och så blogga lite... :) ). Vi åker hem till svärmor med man. Vi brukar ju fira med dem och så även detta år, fast hemma hos dem istället för hos oss. Ska bli kul att åka iväg hemifrån. Har lånat en resesäng av Helena, tänkte att vi skulle slippa iaf en fight med en liten Stina. Annars om hon sover på en madrass på golvet kryper hon bara iväg + att hon vägrar somna själv då. Hoppas resesängsvarianten går bra!

Det blir lite lunch när vi kommer fram och ikväll middag + efterrätt. Spännande att se vad hon hittar på.
Jag ska packa med mig lite pysselgrejer och sitta där och färglägga. Köpte lite nya stämplar i veckan som jag vill testa. Lika bra att passa på när man har personer som underhåller barnen.

Jag hade ingen bra dag igår. Jag var jättetrött och kände mig allmänt hängig. Inte så konstigt kanske.. Men det var jobbigt att vara hängig. Försökte se en film igår, men jag somnade.. Gick och la mig och lyssnade på blåsten... somnade till slut. Vaknade upp 8,30 imorse och ja, jag känner mig faktiskt mer uppåt!

Önskar er alla ett gott slut på 2006!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej min vän!

Detta är mitt första hej till dig i år! :)

Hoppas ni mår bra!

K R A M !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback