Slut

Är förbannat trött.

Jag och sonen skulle ha mysig pysseldag ihop och jag skulle även plugga lite för att kunna åka med barnen till vattenpalatset imorgon (hann iaf göra en dörrkrans av granris + diverse dekorationer så som torkade apelsinskivor, kanelstänger m.m). Nu blev min dag helt annorlunda än vad jag tänkt mig. Fick oväntat besök av 2 kompisar med tillhörande barn... så det vart fullt upp istället. Är helt slut nu.

Imorgon blir det inget vattenpalats. Finns inte längre utrymme för det. :(

Annars är det en stor sten som tynger ner mina axlar.
Jobbigt. Deprimerande.

Kommentarer
Postat av: Jennie

tre dagar senare... är du slut än, min vän?

sänder en kram - fånga den!

:-)

2006-12-13 @ 19:36:33
Postat av: Sara

Jennie: i princip ja. Men i helgen blir det herrgårdsbesök med övernattning. Bara M o jag. Det ska bli sååå skönt + att det är ngt jag verkligen behöver nu! Längtar!!!!

Har avverkat en jobbig dag på univ. Den muntliga redovisningen gick bra.
Imorgon ska M på sin tredje intervju på samma företag som tidigare, fortsätt håll en tumme vettja!

Kraaam!

2006-12-14 @ 20:36:02
Postat av: Popprinsessan

Bor ni på 14? jag kommer inte ihåg vilket nummer ni har och du går ju inte att hitta..
Jag håller tummen så att det nästan är blå ;)

2006-12-14 @ 22:26:08
Postat av: Sara

Poppis: ja nummer 14.
Tack för tumhållningen. Han är iväg just nu.....

2006-12-15 @ 15:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback