Uppdatering eller nåt sånt

Behöver jag säga att jag fortfarande är orolig som tusan?!
Inte blir det bättre av att veta att M´s farmor dog i just hjärtfel. Det var ett medfött förmaksfel, som i och för sig skulle kunna ha åtgärdats med dagens kunskap  och hjälpmedel. Men ändå...

Det är svårt att lägga fokus på tentaplugget. Ena tentan, den medicinska kommer jag kanske klara - men den andra kursen, Verksamhetsstyrning inom offentig sektor, törs jag inte ens tänka på! Har läst igenom det som skall läsas, mer än så har jag inte gjort. Den kanske går åt skogen, men då får det vara så. Den kursen är svår, nej jag menar ointressant i normala fall och nu med så många andra tankar i huvudet, blir det inte lättare att skaffa sig ett uns av intresse för den. Det går en omtenta i februari... skönt att veta utifall att....

Igår åkte jag till Eskilstuna och träffade Lelle. Hon är en person jag gillar att träffa när jag har bekymmer med något eller mår dåligt. Hon hittar alltid på något så jag kommer på andra tankar. Pysslar om liksom. Vi gick runt lite i Tuna Park och sen åkte vi ut till hennes bror och hans familj. Han demonstrerade sin nya projektor och jag får väl erkänna att jag numer kan tänka mig en sån själv. Hellre en sån än en platt-TV. Eller en platt-tv är också välkommen, men i första hand skulle jag nog vilja ha en projektor.
Åkte hem till Lelle sen och "gick igenom" vad som hänt sen sist. Det är alltid skoj att höra om en singeltjejs upptåg! ;) Ostbricka till lite prat var himla fint!

Vet inte hur det går med Max jobb i Stockholm eller det han sökt. Men vi tror inte det blir något med det. Däremot är han snart klar med sitt projekt han har jobbat med varje natt sen sista september. Snart "släpper" han sidan/tjänsten och då mina vänner, då får ni faktiskt ställa upp som användare!! Så det så! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback