Födelsedagsfirande

.. ska jag på idag!
Det är min brorsdotter och det barn som jag är Gudmor åt, som fyller 2 år!
Ska bli jätteroligt att träffa henne, har inte sett henne sen julas nu! *alldeles för lång tid sen*
Det är tur att internet finns, för via det har jag i alla fall fått se henne över en videofilm bror skickat!
Tackar för det! Tackeli-tack.

Först skulle jag och barnen ha åkt i egen bil, bakom mina föräldrar. Men i och med väglaget och våra icke existerande dubbdäck, så åker vi med i mamma o pappas bil. Det blir nog bra det. Jag hoppas bara att det går bra att åka med Minstingen. Att hon inte börjar protestera redan innan vi är i Västerås, typ. Då blir det nog en låååång väg. Sen ska vi hem ikväll också................

Skoj ska det bli idag iaf! Jag har lite att pula med nu på förmiddagen. Mina föräldrar kommer 12,30, känner jag dem rätt står de här redan 12. Inte mig emot, men det kan vara skönt att ha det mesta färdigt då.

Var vaken inatt mellan 3-4. Låg och funderade på förrätt tills på lördag. Hjälp, jag kommer verkligen inte på något. Jag vill ha mycket grönsaker, eller någon skaldjursgrejsimojs-röra. Få se om jag hinner bläddra lite i någon kokbok idag innan vi åker. Imorgon måste jag försöka åka och storhandla, med eller utan barnen. Förmodligen med dem......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback