Jag ska FAN vara hemlig!!!

För en liten stund sen blev jag uppringd av en telefonförsäljare från ett telefonbolag.
Killen var jättetrevlig och presenterade det han skulle, det lät väl sådär. Jag har lovat att kolla upp den infon han gav och återkomma till honom. Det ska jag göra.

Det jag däremot kände mig förbryllad över hela vårt samtal, var hur han kommit över mitt telefonnummer!!!
Här betalar jag extra pengar för att ha hemligt telefonnummer och då vill man ju lita på att man så har.
Jag frågar killen hur han fått tag på mitt nummer... Han säger att de köpt upp ej Nixade listor från eniro.
Jaha?!?!?!? Men hur fan kan jag vara med i dessa listor??????
Han blev lika ställd som jag och lovade att kolla upp hur jag har kommit med där.

Efter samtalet med telefonförsäljaren, ringde jag själv upp eniro och var sådär lagom glad.
Tjejen på kundtjänst var väl sådär tillmötesgående. Hon försvarade sig bara med att "Den senaste uppdateringen vi har fått från Telia är den 25 oktober 2005"?!?!??!

Det här ska jag banne mig kolla upp. Har man ingen rättighet alls som kund när man betalar för att ha hemligt nummer? Om de sen har sålt mitt nummer ändå, borde inte det vara olagligt????

Någon som vet??????



Kommentarer
Postat av: Lennart

Elakt!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback