Just nu är det segt...

Måndagar är nog den längsta dagen på hela veckan. Ja, så måste det vara.
Nu är klockan lite över 16 och jag är T R Ö T T . Jättetrött efter nattens bök och stök.
Törs inte ens hoppas på att natten blir bättre, med tanke på hur kinkig lilla damen har varit under dagen.

Sonen pratar på som vanligt och jag försöker orka svara mer än "ja, nej, mmmm, OK".
Nu har jag dragit mig lite undan och han är uppe och ritar av batterierna han hittade här bredvid mig....
Lilla S sitter i sin gå-stol och är förmodligen på god väg mot min fikusblomma. :(

Har lovat att göra "Tomte-gröt" åt sonen ikväll. Så ska den bli klar i tid och förhindra att lilla S äter upp hela blomman, så är det nog bäst att återgå till vardagens bestyr *gääääääsp*.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback