Oväntat besök + trasig kamera.

Vid lunchtid åkte farmor med man hem. Jag dammsög av det värsta och torkade golven.
Det var typ 1 kilo hundhår på golven och det känns inte så fräscht med tanke på att S ålar runt där nere.
Aja. När det var gjort hamnade jag vid datorn. *pling plong* Jaha, vem är det som kommer nu då?

Där ute i snöovädret stod kompisen med sina två barn. Jaha, in med dem.. klä av barnen, spring o lek, fika, bus och prat. Efter 2 timmar av stojeri, så blev resultatet 4 trötta barn och 3 trötta föräldrar. ;)
och..... 1 trasig digitalkamera. :(

Nu måste vi köpa ny kamera. Det ville jag iofs ha, men det kom lite olägligt just nu. Men en kamera MÅSTE vi bara ha, jag hoppas vi snart hittar en bra och gärna prisvärd. Det ska vara en som har bra videoinspelningsfunktion också.

Helgen har varit lyckad. Våra gäster var nöjda med maten jag bjöd på. Barnen fick en massa grejer, jag ett presentkort på Lindex, M fick en tröja och vi har lånat filmer av dem. Dom är så snälla!!!
Jag har världens bästa svärföräldrar. Så är det faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback