Tröttheten består...

Natten var OK. Var bara uppe 2-3 gånger och lilla S somnade tack och lov om med en gång.
Däremot så vaknade hon redan kl.06.10 imorse och totalvägrade att somna om!!!!!  Sonen vaknade 06.30.
Kan de inte åtminstone sova till 07? Ska det vara så svårt?
När lilla S vaknar såhär tidigt blir dygnet så konstigt med hennes sömn och mat. Suck....

Det snöar.
Det hade snöat massor.
Så det var bara att hoppa i vinterkängorna och ge sig ut i snöhavet och plöja fram en gång.
Skottande gick hyfsat fort i och med att snön var så lätt.

Mamma ringde och sa att hon kunde gå med sonen till dagis. Hon vet hur jag fick kämpa med barnvagnen förra gången det inte var skottat på vägarna. Det var himla uppskattat att slippa ut med barnvagnen i detta väder.

Min näsa rinner och jag känner mig hängig.
Lilla S sover, så jag ska också försöka slänga omkull mig och vila.
Känner mig helt slut. Färdig. Matt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback