Uhhh...

Sån här design vill jag då I N T E ha på min sida.
Ja, jag har försökt att ändra i "Redigera stilmall". Det gick, men inte så som jag ville.
"Jag" ska göra om den här designen när tiden och minnet finns.

Är jag fast i blogg-träsket nu alltså? Det verkar inte bättre.
Jag har varit allergisk mot bloggeri, medvetet tagit avstånd. Inte orkat engagera mig och se efter om det skulle kunna vara något för mig. Vid närmare eftertanke så kanske det inte är så illa ändå?
De flesta av mina nära och kära finns ju på avstånd. De flesta har även barn och hur lätt är det att hitta telefontid med varandra (ja, samtalen kan pågå under rätt låååång tid). Antingen så har man fullt upp med sina egna ungar, det är läggdax, det är matdax, det är baddax, det är lekdax, det är ritadax, det är utgångsdax... mycket daxeri med det ena och det andra, som gör att det är svårt att kunna prata i lugn och ro.

Ibland gör man några försök att lite kort och koncist "avverka" det viktigaste som hänt. Men det där korta och koncista blir inte så himla kortdraget... Ibland (oftast) pratar man MER med sin man (ger order vad han ska göra), sina barn (ger order vad de _inte_ ska göra.... ) än vännen i luren - som iofs i sin tur, SAMTIDIGT som jag själv pratar med någon annan, pratar med sin man, sina barn........
Därför kanske det här kan vara ett bra sätt, att för dem som är intresserade, se vad jag har gjort eller ska göra. Så kan man liksom spara på de där "jag-måste-ringa-X"-samtalen, med gott samvete.



Kommentarer
Postat av: Popprinsessan

Välkommen! Får man länka nu eller? haha.. kul att man kan få fler kompisar att blogga, we like :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback