5 saker

Ramlade över dessa frågor när jag trippade runt här på blogg.se!

5 saker jag har i min frys, sett i ett funktionellt perspektiv:

1. Laxfiléer - går ALLTID åt. Man kan göra så mkt med dem också!!
2. Broccoli - MMMMM! Gott att ta upp och koka som ensam grönsak till en maträtt, eller att göra en soppa på!
3. Bröd - behövs väl ingen vidare förklaring till varför det är funktionellt... ?!
4. Vegetariska produkter, tex Sojakorv, Quornfärs, Gourmetbullar etc. - bra att ha till hands när övriga äter kött!
5. Glass - himla funktionellt både för vuxen och barn när solen ligger på.... en glass kan få humöret på topp.. !


5 saker jag har i min garderob:

1. Galgar.
2. Byxhängare.
3. Damm.
4. Organiserat.
5. En kartong.

(jo men visst har jag kläder också, men det förutsätter jag att alla förstår...  ;) )


5 saker jag har i min bil:

1. Blöjor.
2. Papper.
3. Skinn.
4. CD-skivor.
5. Kartor.

5 saker jag har i min handväska:

1. Plånbok.. !
2. Lypsyl eller läppstift/läppglans.
3. Penna.
4. Våtservetter.
5. Tuggummi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback