Godmorgon

Det går lite segt med bloggandet, men det är så mkt annat som händer just nu så det finns inte mkt datortid över. På gott och ont. Mest på gott antar jag?!

Sen vi kom hem från semestern har det mest varit renovering på schemat. Igår fick M och min pappa upp taket och nästa vecka får elektrikern komma hit och sätta upp spottarna. Sen är det lister och tex handdukshängare och sånt som ska upp.

Igår slipade M hallgolvet och jisses, det blev kanoners!! Idag ska han köra ett varv till, eftersom han sent igår kväll fyllde igen springorna. Han hann även få färdigt hall/trappräcket. Där har vi nu satt igen pappas gamla svarvade räcke med råspont, som ska bli vit! Kommer bli skitfint, det vet jag (för det är jag som bestämt att vi ska ha råsponten! ;)).

När M och E höll på och slipade golv som bäst tog jag med mig lilla S till min favvo-morbror som fyllde år!
Det var mycket, mycket trevligt. Min andra morbror var där och hans fru har också upptäckt kort-träsket!! :D Så det blev en del pysselprat.. som sagt, mycket trevligt!
För någon dag sen hade jag och A picknick i en fin park, där blev det också mkt pysselprat. På söndag är det jag som kör iväg till henne och då ska där pysslas!!! :D

Idag är det ett möte som står på tur, senare i eftermiddag åker jag och min morbror + sonen på 40-års kalas! Det ska bli väldigt najs måste jag säga!!

I helgen är det fullt upp med besök! Kan tänka mig att det blir en hel del med grill!!
Det är ju för 17 summer-time!

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback