Allt möjligt

Igår efter att jag hämtat sonen på dagis gick vi förbi H. Hon frågade om E ville bada i deras pool och ja, det ville han ju göra. Av med kläderna, på med badshortsen och så hoppa i plurret.. "Iiiih, vad kallt det är", säger E. Det var visst "bara" 28 grader däri.
Han låg där i och plaskade ett tag och sen började projekt "Nu får du kliva upp ur poolen".

Väl hemma så mådde jag unk och mitt tålamo gick i botten. Lilla S var trött hon med, så hon åkte i säng och E fick se på TV. Jag hann då beställa mina tågbiljetter till Småland och Köpenhamn.
Det blinkade till på MSN:en och "någon" ville visa mig en bild. Den bilden fick mig att LE stort. Vad glad jag blev och jag kan säga att jag levde på just den bilden fram tills M kom hem och tog över med barnen.

Lite senare på kvällen ringde min goooooa vän C från Småland!!!! *saknar*
Nu har vi bestämt datum för att åka och hälsa på dem. Ska bli så ROLIGT!! Kul att träffa C och hennes underbart härligt roliga man och kul att få träffa deras barn också! Det är så kul att få följa dem, eftersom jag har varit med från "0".... Det händer ju nya saker hela tiden. Lillsnuttan deras är så SÖÖÖÖÖÖT!

Sen bokade jag även en stuga som vi ska bo i en natt. Stugan är på våran gamla ort, där vi bodde.. i vårat underbara hus. Det känns faktiskt jobbigt att tänka på att vi ska gå runt i våra gamla kvarter om bara 2 veckor...  Vi ska gå och knacka på hos våra gamla grannar och ta åt oss en fika har vi tänkt! :) Dom kommer bli så förvånade när vi står där!

Ikväll ska vi in till stan och köpa lite grejs till badrummet (igen...!) Fram tills dess går det ut på att jaga tålamod och vakta min tunga. Jag känner att jag är på dåligt humör även idag.

:(


Kommentarer
Postat av: Jennie

Kram. En kram. Och en till. Och några i reserv.

Rosa-hatt-kramar! :)
~ J


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback