Godmorgon?

Det trycker i öronen, det slår lock, näsan är täppt o rinnig om vartannat, svetten är inte "sommar-svett" utan feber-svett, huvudet gör ont emellanåt och kroppen vill ha alvedon.
Nu måste jag bli BRA.
Behöver jag säga att mitt tålamod är typ = 0? I normala fall så brukar E känna av mitt humör och är jag tex sjuk, så brukar man kunna förklara för honom att "mamma mår inte så bra, så idag får vi ta det lugnt".
Visst, han tog det lugnt igår - men istället gick hans mun KONSTANT!! Han pratade verkligen hela tiden!!
Om allt och inget.

Dax för frukost. Sen bär det av mot dagis, få se hur många de är där idag då?!
Igår var det E + 2 till, på 4 personal. Det kan man kalla lyx! :)

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh vännen!

Hoppas att du mår bättre nu än när du skrev inlägget... eller att imorgon blir bättre.

Ibland när jag har riktigt risiga dagar försöker jag minnas att (något jag skrev för många många år sedan):

Imorgon kommer idag bara vara ett kort minne från igår.

*kramar*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback