Härliga söndag!

"Solen skiner, himlen är blå - vad det är härligt att leeeva dåååå..."  :)

Sitter nu i lugn och ro hemma hos svärmor med man. Farmor har tagit ut barnen till lekparken o de övriga sover. Älskar det här lugnet, tystnaden, ensamheten. Snart är det fart och fläkt igen.

Igår firades farbror H. Sen åkte vi ut till en Outlet för att kolla efter jeans. Det var väldigt billiga märkesjeans a´la  Miss Sixty, Acne, Nudie, Lee... Men det bidde inga. Jag köpte ingenting. Faktiskt.  
Måste in till stan o handla lite nya sommarkläder. Undrar om de har kvar damrean inne på Polarn & Pyret?! Jag hoppas det, för jag köpte en top där tidigare som jag trivs väldigt bra med! Tänkte köpa på mig de övriga färgerna också.

Idag är det alltså grillmiddag hemma hos Å med familj som står på tur. Perfekt grillväder o barnen kan leka ute i trädgården. Perfekt ju!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback