Om 20 minuter..

.. för 1 år sen, stod jag brud för första och även sista gången i mitt liv!

Den femte juni 2005, var liksom denna dag lite halvdan. Det var egentligen en rätt fin dag, varvad med sol & regn. Det "roliga" var att precis under själva vigselakten, så gjorde himlen en liten lucka och släppte igenom lite regn på oss. I efterhand har jag fått höra att regn på bröllopet, bådar för en lycklig framtid tillsammans! :) bland får man faktiskt vara lite skrockfull.. i alla fall när det gäller en sån här sak! Eller hur!

Snälla svärmor erbjöd sig att vara barnvakt så vi skulle kunna hitta på något kul tillsammans idag. Hon tyckte vi skulle åka till Stockholm eller nåt, men både M o jag vill bara gå ut och äta i lugn och ro.
Det räcker för oss. Middag + en QK (EJ att förväxlas med hur själva förkortningen låter....................! ) skulle sitta väldigt fint för min del. Det ena blir ju iaf förverkligat, det är QK:en som ställer till det.

Jag (vi) har fått Bröllopsdagspresenter!! :D
En ny kaffebryggare av svärmor + man. Jippppiiiiii!!!!
Min kära far kom över med en STOOOOOR bukett gula, långa, stora, underbara rosor! TACK!

Jaha, grattis då till mig & M på den 1-åriga bröllopsdagen och på våran 7-årsdag tillsammans!

Jag vidhåller: jag är en lycklig kvinna!


Kommentarer
Postat av: Popprinsessan

Gratulerar på bröllopsdagen! Har det redan gått ett år sedan ni gifte er?! Tiden går snabbt ibland.. :)

2006-06-05 @ 20:11:31
Postat av: Jennie

ÅH :-D GRATTIS!
ja, klart man får (och ska) vara skrockfull när det är så!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback