Online igen.

Det var nå fuffens med vår internetuppkoppling idag. Det kändes lite märkligt att inte vara uppkopplad idag, men oj vad mycket jag fick gjort istället! :)

Idag har jag tränat, klippt gräset, lagat mat, plockat, pysslat ihop 3 kort m.m.

Idag har jag haft heldag ihop med mina kära föräldrar. De kom till dagis o var med o hämtade sonen. Ikväll grillade vi, dom kött o jag MARULK! Mmmmmmm, fasen vad gott! och fasen vad dyr fisk!!! (259:-/kg)
Satt ute vid uteplatsen och " mös". Spelade några omgångar Yatzy och knaprade  jordgubbar till.

Igår ringde en nära vän från Småland. Åhhhhhh, vad jag blev GLAD! Är så glad att jag fortfarande, 1½ år senare - håller kontakten med de småländska vänner som jag stod närmast. *lycklig*
Vi, gamla tjejgänget, ska ju åka till Köpenhamn tillsammans i början av juli!!! Yipppi, vad skoj det ska bli.

Helgen kommer tillbringas på bortaplan.
Imorgon blir det en sväng till M´s bror som fyller år. Sover över på orten och på söndag åker vi direkt till meteropolen Kungsör o kompisen Å, hennes J och deras son A. Vi är ditbjudna på grillmat! Mumma. :)

Ha en trevlig helg, för det tänker jag ha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback