Shoppat

Efter solande, badande o pannkakande, packade jag in barnen i bilen och åkte till stan.
Det blev en del shoppat och även en hel del med svättpärlor i pannan.

Till E:
* 3 par shorts.
* 3 t-shirts + 1 linne.
* Gosedjur (först skulle bara S få en, men när sonen upptäckte den så skulle han ABSOLUT ha en likadan... suck!).

Till S:
* 1 sån söööt, frottéig klänning!!!
* Matchande shorts till klänningen.
* 1 rosa "boxar"body.
* 1 gul top som matchar min egna! :)
* Gosedjurs nalle.

Till mig själv:
* 2 par sommarbyxor (bruna båda två, men olika material.. )
* 3 överdelar: en grön och två gula.
* 1 BH.

Till M:
* en svart t-shirt. Nej, visst ja.. den fick jag ju på köpet på Willys, när jag handlade för mer än 500:-. ;) 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback