Sjuk

.. är det inte märkligt, mitt i det fina vädret, i sommarvärmen, lyckas jag bli sjuk?! *suck*
Måste bli frisk tills lördag, då vi ska till Kolmården med bror + hans familj. DET ska bli lajbans! Men jag kan inte låta bli att tycka synd om hans tjej, som är höggravid... Kolis är kanske inte rätta stället att vara på då, iaf inte om vädret dessutom är utmärkt. Stackars AS.

Jag kände av det redan igår, att det var något på G i min hals + att svettningen var mer "sjuk-svettning" än varm-svettning.

Imorse åkte jag iväg till en annan stad för att leta efter ett par ursköna byxor + t-shirts, linnen till lilla S.
S var trött o jag mådde unk. Gav upp och slängde bara ner 2 toppar + några BH:ar och åkte sen hem.

Jag har placerat mig i den svala källaren, i övriga huset går det inte att vara.

H ringde o frågade om jag skulle komma över och bada i deras pool, tack men nej tack.
Dom fick klart poolen förra sommaren och den är verkligen jättejättefin!! Stor är den. Runtom är det fina stenplattor lagda.
Jag har ju tänkt köpa en sån där blå "plastbytte" pool åt barnen (och mig själv.. ), vad är dom.. sisådär 86 cm hög och ca 3,5 m i diameter. Det duger åt oss! Det känns så härligt att en sån pool kommer uppskattas så mycket av E.. att man faktiskt inte behöver "värsting" grejer för att nöja barnen (än så länge).
Måste bara få tummen ur och köpa en sån, helst innan sommaren är slut! ;)

Nu ska jag vila. Snart kommer sonen hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback