Tjejsnack v.24

Somriga frågor:

1. Är fotbolls-VM sommarens höjdpunkt för dig?
- NEJ!

2. Kolgrill, el eller gasol?
- Kolgrill.

3. Bikini eller baddräkt?
- Beror på var jag är, sällskap och om det är soljakt på schema.

4. Jordgubbar eller smultron? Om man nu måste välja;)
- Smultron.

5. Badar du helst i sjö eller hav?
- Kvittar var jag badar, bara jag får svalka mig. Men rent generellt föredrar jag att VARA vid havet, oavsett om det är bad eller bara lugn och ro som suktas. MEN, jag föredrar att bada i sötvatten, det gör jag faktiskt. MEN (igen!), jag bara tokgillar Röda Havet. Så, mina "vad-jag-gillar-i-vattenväg" går inte riktigt ihop. Men det är ju samma som att jag tycker solen, värmen och den svenska sommaren kan vara apjobbig - samtidigt som jag bara älskar att resa iväg till varmare breddgrader och lapa sol till max. Mysko.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback