Tjejsnack

Våra fem sinnen:

1. Vad är det finaste du sett?
- Utan tvekan, mina barn!!

2. Vad är det vackraste du hört?
- Mitt första barns skrik då han är "nykläckt".

3. Vad är det skönaste du känt på?
- Ett nyfött barn!

4. Vad är det godaste du smakat?
- Oj, svår fråga!! Men jag har en gammal kompis som är kock och hon gör den mest underbaraste och godaste maten i hela världen! Typ. Bla. Risotto, hennes egenlagade pasta, räkkuddar, marulksrätter m.m!

5. Vad luktar godast?
- Mjuk, liten bebis.

Det blev visst 4/5 barnrelaterade svar. Men detta är svaren som dök upp just nu. Skulle jag svara på dessa frågor ikväll, så är det mycket möjligt att något svar skulle se annorlunda ut.
Tex de två sista frågorna.
De två första frågorna, är dock svaren orubb-bara på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback