Vilken grå dag!

Godmorgon!

Nu är lilleman hemma igen. Dom kom igår kväll, lagom efter att vi hade kommit hem från stan.
Det var så roligt att se E igen. Han verkade tycka det var skönt att se oss igen, att vara hemma.

Gick en sväng på stan igår. Vad rea det är överallt! Jag kände mig så duktig som faktiskt inte slösade en massa pengar på kläder som varken jag eller barnen behöver. Däremot gick det åt lite pengar inne på Panduro....  Det blev bla stämpelfärg, stämpelrengörare, papper och öljetter. Det var ju 50%, så lika bra att slå till. Nu hoppas jag bara att mina beställda stämplar från 
Magnolia kommer snart!!

Idag ska vi pyssla. Skulle det mot förmodan skina upp senare, ska jag höra med en kompis om hon och barnen vil följa med till favvisfiket! Annars blir det bara en lugn hemmadag idag, det är skönt det med. Ikväll har jag barnvakt då jag ska iväg en timma. På vad? Ja, jag kanske berättar det sen - eller inte.

:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback