6 imorse

.. behagade mina små slå upp sina O´boy-ögon. :(

Sonen kom intassande strax efter 6 och han kunde tydligen inte somna om. SUCK!
Lilla S vaknade i samma veva och jag gick in för att amma henne. Hon somnar sen om, i åtminstone 40 min-1 timma. Imorse kom dock sonen in och undrade om jag inte skulle komma snart, varpå lilla S skiner upp som solen själv!!! Så var det med det.

Varför kan dom inte SOVA lääääänge?
Jag vet, det blir andra tider när de blir tonåringar. Då får man istället kämpa med att få upp dem istället.
Aldrig kan man vara nöjd! :)

Vi slapp i alla fall morgonstressen som alltid brukar infinna sig "dagis-morgnarna". Det var ju iaf nåt positivt med den tidiga morgonen....

Satte sonen i pulkan och la lilla S i vagnen. Sen pölsade jag iväg med dem i snöyran. Varför kan inte snön ta slut??? Jag längtar tills det är vår. Bara att sätta på dem en jacka och tennisdojjor och gå iväg.
Nu är det evig klä-påande och ett evigt klä-avande. Återigen: SUCK!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback